Sponsoren

Hier vindt u alle sponsoren van de Oranjevereniging Zoutelande. Vergeet vooral niet een bezoekje aan (de websites van) onze sponsoren te brengen, want zonder sponsoren kunnen wij niets organiseren!

Maxima-sponsoren

Eetcafé De Babbel Ouderwetse fiets met een groot en klein wiel Eetcafé Royal

Zelf sponsor worden? Sponsor mogelijkheden vanaf 01-02-2024

Ariane €50

• Uw logo of advertentie wordt digitaal weergegeven op de schermen in de feesttent op Konignsnacht en Koningsdag.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op de flyers.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op de onze website, met een link naar uw eigen website.
  • U bent niet automatisch lid. Het lidmaatschap kost € 10,-- via automatische incasso. Uw gezinsleden t/m 15 jaar zijn dan mede lid. Voor de gratis entree voor de feesttent is een lidmaatschap vanaf 16 jaar aan te raden.

Alexia €100

• Uw logo of advertentie wordt digitaal weergegeven op de schermen in de feesttent op Koningsnacht en Koningsdag.
  • Uw bedrijfsnaam wordt iets groter vermeld op de flyers.
  • Uw bedrijfsnaam wordt vermeld op onze website, met een link naar uw eigen website.
  • U heeft vrij entree op Koningsnacht voor 2 personen.
  • U bent niet automatisch lid. Het lidmaatschap kost € 10,-- via automatsiche incasso. Uw gezinsleden t/m 15 jaar zijn dan mede lid. Voor de gratis entree voor de feesttent is een lidmaatschap vanaf 16 jaar aan te raden.

Amalia €250

• U mag uw banier aanleveren bij het bestuur, wij hangen de banier voor u op in de feesttent op Koningsdag en Koningsnacht.
  • Uw logo of advertentie wordt digitaal weergegeven op de schermen in de feesttent op Koningsnacht en Koningsdag en komt meerdere malen in de loop voorbij.
  • Uw bedrijfsnaam wordt groot uitgelicht op de flyers.
  • U bent automatisch lid van Oranjevereniging Zoutelande, uw gezinsleden op uw adres zijn allen medelid en hebben ook vrij entree op Koningsnacht in feeesttent.
  • Bent of wordt u privé ook lid, dan wordt dat natuurlijk zeer op prijs gesteld!

Maxima €500

• Uw bedrijfsnaam met logo staat voorop de flyers.
  • Uw bedrijfsnaam met logo, staan op onze website, met een link naar uw eigen website.

We ontvangen graag zo spoedig mogelijk de link naar uw website en voor 8 april uw hoge resolutie bedrijfslogo of advertentie voor op de digitale schermen. Deze kunt u mailen naar oranjeverenigingzoutelande@gmail.com.